פרופיל חברה יפאורה תבורי

מהימים של סחיטה ידנית ועד לפסי הייצור הממוחשבים והמשוכללים

שורשיה של חברת “יפאורה” מתחילים עוד לפני קום המדינה. החברה, הוקמה ע”י מיזוג של שתי החברות הבולטות בענף המשקאות הקלים – “יפאורה”
ו-“תבורי” וכיום היא השנייה בגודלה בישראל בשיווק וייצור משקאות קלים.

יפאורה שמה לה כמטרה עליונה – להשקיע, לשפר, לפתח, לחדש ולהפתיע באופן מקצועי ובלתי מתפשר, בכל תחומי המשקאות הקלים בישראל עבור קהל לקוחותיה. הניסיון, המקצועיות וההיכרות עם השוק המקומי מאפשרים לה להעניק את מלוא תשומת הלב לצרכן המקומי ולתת לו את המענה הטוב ביותר.

תקנים

לוגו ISO 2015
ISO-2005
ISO-2007
GMP - משרד הבריאות
ISO 2015
NSF

מוצרי יפאורה ותהליכי העבודה והייצור,
עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר המקובלים בעולם:

  • ת”י ISO 9001 – ניהול איכות הייצור.
  • ת”י ISO 14001 – ניהול איכות הסביבה.
  • ת”י 18001 – ניהול בטיחות וגהות.
  • ת”י ISO 22000 – ניהול בטיחות מזון.

כמו כן בהתאם לתקנות משרד הבריאות:

  • GMP – תנאי ייצור נאותים.
  • NSF – תקן ייצור נאות למים מינרלים.

יפאורה מייצרת גם מוצרי דיאט המתאימים לדרישות איל (אגודה ישראלית לסוכרת).
כל מוצרי יפאורה מתאימים לחולי ציליאק (ללא גלוטן).
כתמיד, תמשיך יפאורה לעשות הכל כדי לשמור על רף האיכות הגבוה ביותר על מנת שכל אחד ואחת מאיתנו- ימשיך ליהנות ממגוון מוצרי החברה.

טכנולוגיה

הציוד הטכנולוגי הנמצא במפעלי יפאורה, עושה את העבודה לאיכותית ויעילה יותר. 

אז איך זה עובד?
הצצה לפסי הייצור במפעלי החברה, מגלה שבכל יום עבודה, נפלטים יותר ממיליון יחידות משקה לשוק. בד בבד עובדים, מפתחים, מנסים ומגלים טעמים חדשים – טעמים באיכות חסרת פשרות ובמגוון רחב, הפונה לצרכנים בעלי העדפה לטעמים שונים. מגוון המשקאות הוא אדיר והוא מוגש לכל אחד, על פי טעמו האישי.

על מגוון האריזות שמייצר המפעל מחומרים וגדלים שונים נמנים:

  • בקבוקי פלסטיק (PET) בגדלים הבאים:
    2 ליטר, 1.5 ליטר, 1.25 ליטר, 1.125 ליטר, ליטר, 0.5 ליטר.
  • בקבוקי זכוכית: 330 מ”ל, 250 מ”ל.
  • פחיות: 330 מ”ל, 250 מ”ל.
  • קרטוניות: 1 ליטר.

איך זה עובד

בקבוקי הפלסטיק מגיעים למפעל בצורת מבחנות (PET) אשר מתנפחות וממולאות בקו ייצור אוטומטי, ללא מגע יד אדם.
כיום, מובילה חברת יפאורה את מגוון המותגים והטעמים הרחב ביותר בישראל. למעלה מ- 200 מוצרים, בטעמים שונים ונפלאים המתאימים לכל אחד.
מהמשקה הראשון בארץ עם חתיכות פרי טבעי (“תפוזינה”), דרך טעמים מקוריים כמו תפוח-אגס-סברס ועד למוצרי הנקטר הראשונים בשוק (“ספרינג”), מוצרי מוגז עדין
ו RUSSCHIAN תחת המותג שוופס, סדרת FRUIT WATER.

ועכשיו, בזמן שאתם קוראים שורות אלה ממש, עובדים במעבדות החברה על טעמים חדשים ומעניינים. יש למה לחכות…
כתמיד, תמשיך יפאורה לעשות הכל כדי לשמור על רף האיכות הגבוה ביותר על מנת שכל אחד ואחת מאיתנו – ימשיך ליהנות ממגוון מוצרי החברה.


היסטוריה של הצלחה >